منتديات تجارة عين شمس
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ياريت لو سمحتو كله يدخل !!!

2 مشترك

ياريت لو سمحتو كله يدخل !!! Empty ياريت لو سمحتو كله يدخل !!!

مُساهمة من طرف amr713171 الجمعة 18 يوليو 2008, 2:15 am

sunny بصراحة انا مش عارف اقول ايه على حرق الاعصاب اللي كلنا شفناه سواء من الاخطاء اللي وقع فيها مدير الموقع او مننا احنا واحنا يمكن لنا عذر بس ياجماعة ياريت نحاول نتعامل باسلوب احسن من كده شوية احنا دلوقتي بقينا خريجين يعني لازم هنواجه مشاكل اكبر من كده وانا عن نفسي بعتذر للموقع عن اي شتيمة او حاجة قلتها وياريت لو نستغل الموقع ده او المنتدى ده في حاجة تفيدنا كلنا وتفيد كمان الناس اللي لسه بتدرس في كليه تجارة وانا بقترح شوية حاجات وياريت مدير الموقع والاعضاء يوافقوني عليها ..
أولا : ياريت لو كلنا نحاول نفيد بعض في الخطوات اللي جاية للخريجين والناجحين وكمان للي لسه في الدراسه وربنا يوفقهم كلهم ان شاء الله وده عن طريق كل الكورسات والشركات والاماكن اللي ممكن تفيدنا علشان ناخد خبره ونشتغل وكمان ملازم ومحاضرات ودروس للفرقه الاولى لغاية الرابعة وبكده كلنا نستفيد
ثانيا : نحاول نطور المنتدى شوية وده دورنا كلنا من ادمين الموقع لاقل واحد في المنتدى ( العبد لله ) وده بردو عن طريق ان احنا نجيب كل مايخص تجارة وخريجين تجارة وكمان الدورات والكورسات اللي ممكن يستفيد منها خريج تجارة زي الداتا بيز مثلا والسيكول سيرفر والاوراكل والاكسل والاكسس وكل الكلام ده وكلنا نجيب المواضيع المفيدة اللي تفيدنا كلنا ..
ثالثا : وده المهم انا بتمنى انا كلنا نخلي المنتدى ده حاجة تلمنا تاني مع بعض زي ماكنا مع بعض كده في الكلية واهي فرصة نتكلم مع بعض ونحكي لبعض مشاكلنا ونتقابل هنا ونطور حياتنا بكل الطرق الممكنة وياريت مكونش طولت عليكو ويكون كلامي مش دمه تقيل والناس تتقبله ........

amr713171

ذكر عدد الرسائل : 1
الفرقة : الفرقة الرابعة

ياريت لو سمحتو كله يدخل !!! Empty رد: ياريت لو سمحتو كله يدخل !!!

مُساهمة من طرف احمد عمار الجمعة 18 يوليو 2008, 2:52 am

الالا لا طولت ولاحاجه وكلامك تمام اوى يا عمرو وانا معاك فى اللى قولتوا وفى موضوع كورسات مخفضه كده انا بشوفه ولو ان شاء الله تمام وكمل هبلغكم وهتبقى حاجه جامده ان شاء الله واحلى ما فيه انه هيكون قريب من الجامعه بس ربنا يسهل وهوافيكم بالجديد

احمد عمار

ذكر عدد الرسائل : 16
الفرقة : الفرقة الثالثة

- مواضيع مماثلة