منتديات تجارة عين شمس
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

موضوع مهم اوىعلى التنجة فى التليفون ياريت الدخل

3 مشترك

موضوع مهم اوىعلى التنجة فى التليفون ياريت الدخل Empty موضوع مهم اوىعلى التنجة فى التليفون ياريت الدخل

مُساهمة من طرف kassh السبت 19 يوليو 2008, 7:08 am

السلام عليكم

اولا الفمبروك كل الى نحجوا واللى مش حطلهم نصيب معلش بقى يوعضها السنةا للى جاى بس مش يزعلوا
انا هدخل فى المووضع كتير منكم اوى قلقان من التنجة بتاعت التليفون يا جدعان التنجة بتاعت التليفون صح اقلكم الاسبااب
1- اولا انا قبل لما التنجةة تظهر اتثل علشان اعرف قللى لم تظهر بعد راح فقلى سيب رقم تليفون اول لما تظهر هبعتهللك فعلا تانى يوم يوم الخميس الصبح بعتلوللى رسالة على الموبيبل بى التنجة بتاعتى انا كنت شاكك انى فى التليفون مش بيقولوا الاسم بس بعتوا رسالة بى الاسم وكتبو تقدير 12 مادة وكانوا هما هما لما جبتنها فى التليفون والله مش فى حاجة اتغيرت
2- انا كنت فى الجامعة امبارح سئئلت العميد والمشرف الكتنرول قللى انى التنجة دى صح علشان دى بتجى من الكتنرول نفسو يعنى الكتنرول مش بيغلط الناسف افاركنها انها حاسب الى خدمة صوبيتة متجسل لا بتجى من الكتنرول

3- لما كنت فى الجمعة امبارح رحت دفعت الفراش 5 جينة راح جببلى التنجة بتاعى انا و3 اصحابى 3 طلعوا صح هما هما وكان فى حوالى اكتر من 15 واحد طلعوا بروا هما هما يعنى دة سب مقنع انى هى صح

بس ياريت تتقنعوا انو المووضصع دة صح مش كذاب شكرا ليكم اووووووووووووووى

kassh

ذكر عدد الرسائل : 20
الفرقة : الفرقة الثانية

موضوع مهم اوىعلى التنجة فى التليفون ياريت الدخل Empty رد: موضوع مهم اوىعلى التنجة فى التليفون ياريت الدخل

مُساهمة من طرف mahmoud mohammed السبت 19 يوليو 2008, 8:22 am

ياريت يكون الكلام ده صح انا جبتها ومعايا اداره وبتمنا تكون صح نفسي احس اني بعدت بقا من سنة تالته دي. دي جابتلي اكتئاب وهيستريا سواء من تكاليف ولا حكوميه ولا حاسب الي ولا احصاء ولا ولا ولا الحمد لله ويارب النجاح لكل النااااااااااااااااااااااااااس يارب

mahmoud mohammed

ذكر عدد الرسائل : 6
الفرقة : الفرقة الثالثة

موضوع مهم اوىعلى التنجة فى التليفون ياريت الدخل Empty رد: موضوع مهم اوىعلى التنجة فى التليفون ياريت الدخل

مُساهمة من طرف البنت المسلمة السبت 19 يوليو 2008, 2:42 pm

طيب هو انت عندك معلومات عن موضوع الالتماس هل لو انا عملتو ممكن يعملى حاجة ولا ايه
البنت المسلمة
البنت المسلمة

انثى عدد الرسائل : 28
الفرقة : الفرقة الثالثة

- مواضيع مماثلة