منتديات تجارة عين شمس
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

محتاج ورق مجموعة الأقتصاد الترم الاول والثاني تخلفات ضروري جداا رجاء المساعدة

4 مشترك

محتاج ورق مجموعة الأقتصاد الترم الاول والثاني تخلفات ضروري جداا رجاء المساعدة Empty محتاج ورق مجموعة الأقتصاد الترم الاول والثاني تخلفات ضروري جداا رجاء المساعدة

مُساهمة من طرف beeko الثلاثاء 23 سبتمبر 2008, 10:57 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
محتاج ورق مجموعة الأقتصاد الترم الاول والثاني تخلفات ضروري جداا وانا كنت موجود في المجموعة ولاكن فاتتني مرتين من كل مادة وبالأخص فاتتني المرة الأخيرة فكنت محتاج حد كان بيحضر المجموعة وبيكتب سواء كان في اقتصاد الترم الأول او الثاني وانا هرحلوا لحد عنده اصورة منه وجزاكم الله خيرا ورجاك الأهتمام والمساعدة
انا اسمي محمود ورقم موبايلي 0106130559 وساكن في مدينة نصر

beeko

ذكر عدد الرسائل : 10
الفرقة : الفرقة الرابعة

محتاج ورق مجموعة الأقتصاد الترم الاول والثاني تخلفات ضروري جداا رجاء المساعدة Empty رد: محتاج ورق مجموعة الأقتصاد الترم الاول والثاني تخلفات ضروري جداا رجاء المساعدة

مُساهمة من طرف bold الثلاثاء 23 سبتمبر 2008, 11:41 pm

اخي هل جداول تخلفات نزلت و ارقام الجلوس؟

bold

ذكر عدد الرسائل : 1

محتاج ورق مجموعة الأقتصاد الترم الاول والثاني تخلفات ضروري جداا رجاء المساعدة Empty رد: محتاج ورق مجموعة الأقتصاد الترم الاول والثاني تخلفات ضروري جداا رجاء المساعدة

مُساهمة من طرف beeko الخميس 25 سبتمبر 2008, 3:09 pm

جدول التخلفات نزل وارقام الجلوس هي هي القديمو
محدش رد علي طلبي!!؟

beeko

ذكر عدد الرسائل : 10

مُساهمة من طرف الشيماء ابراهيم الصاوى الخميس 25 سبتمبر 2008, 7:24 pm

يا محمود مش لازم يبقى معاك الورق كله بالظبط اقصد حتى لو ملقتهوش ماتقلقش و مش لازم يكون معاك كامل و انا عندى ورق المراجعات بتاع الترمين لو عايزهم و بجد سورى كنت عاوزه اخدمك بس للاسف باه و ربنا معاك و ادعيلى عشان عندى لغه ترم تانى اول يوم وان شاء الله خير هننجح و باذن الله نطلع من الكليه دى على خير Smile Smile

الشيماء ابراهيم الصاوى

انثى عدد الرسائل : 12

مُساهمة من طرف dr_timoon الأحد 05 أكتوبر 2008, 9:00 am

السلام عليكم
انا جبت الورق من مكتبة كارفن اللى عند الجامعة فى الزعفران علشان انا كان الورق ضاع منى
فا عدى عليهم و اشترى الورق

dr_timoon

ذكر عدد الرسائل : 4

- مواضيع مماثلة