منتديات تجارة عين شمس
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مين شال مادة محاسبة ترم تانى د/(جلال صالح)

3 مشترك

مين شال مادة محاسبة ترم تانى د/(جلال صالح) Empty مين شال مادة محاسبة ترم تانى د/(جلال صالح)

مُساهمة من طرف gentelman الإثنين 06 أكتوبر 2008, 2:40 am

قولولى اعمل اية فى الدكتور دة واحد حالل الامتحان كل ويجيب ضعيف جدا ازاى بس اشيلها ازاى طيب قولولى اعمل اية عشان انجح فيها انا مش عارف اعمل اية دى لو الواحد شالها هيشلها الاربع سنين وانا خايف اوى نقول بس يارب ننجح فيها ونعديها ونعدى السنة كمان ( انامش متفاؤل بالمادة الى معايا دى والسنة كها اصلا

gentelman

ذكر عدد الرسائل : 8

مين شال مادة محاسبة ترم تانى د/(جلال صالح) Empty رد: مين شال مادة محاسبة ترم تانى د/(جلال صالح)

مُساهمة من طرف HOSAM ELMASRY الثلاثاء 17 فبراير 2009, 1:02 am

اللى سعاتك متعرفوش انا واحد ولله الحمد كنت بدى فى المادة دى دروس والحمد لله من تحت ايدى طالعة واحدة جيبه جيد جدا و3 جيد وكتير مقبول على فكرة هما كلهم اصحابى يعنى مش دروس بفلوس المهم ولله الحمد شلت المادة والاكتر من كده انى ساقط بضعيف جد ومتقلقش بس خير
HOSAM ELMASRY
HOSAM ELMASRY
نائب مدير الموقع
نائب مدير الموقع

ذكر عدد الرسائل : 163

http://tegara3inshams.darkbb.com/

مين شال مادة محاسبة ترم تانى د/(جلال صالح) Empty رد: مين شال مادة محاسبة ترم تانى د/(جلال صالح)

مُساهمة من طرف HOSAM ELMASRY الثلاثاء 24 فبراير 2009, 6:06 pm

انت صعقت ولا ايه؟
HOSAM ELMASRY
HOSAM ELMASRY
نائب مدير الموقع
نائب مدير الموقع

ذكر عدد الرسائل : 163

http://tegara3inshams.darkbb.com/

مُساهمة من طرف rezo الإثنين 09 نوفمبر 2009, 8:05 pm

ياجدعان ده جلال صالح ولما تشبيل المحاسبة مش عاوزك تقلق خالص لان ده جلال صالح مش حد تانى عادى تفائل المحاسبة دى معاك الاربع سنين بأذن الله

عادى يعنى انا سال ناس كتير ومش عاوزك تستغرب اوى كده ان انا سال ناس كتير اصل انا زيك بردوع معايا محاسبة ترم تانى ومش باين ان انا هنجح فيها تانى اساسا اهم حاجة فى الكلية دى انك تكون متفائل وبس وخدها منى كلمة هتنجح

rezo

ذكر عدد الرسائل : 7
الفرقة : الفرقة الأولى

- مواضيع مماثلة