منتديات تجارة عين شمس
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

حد يساعدني ويقولي رأيه انا محتااااااااار

2 مشترك

حد يساعدني ويقولي رأيه انا محتااااااااار Empty حد يساعدني ويقولي رأيه انا محتااااااااار

مُساهمة من طرف ya$$oo السبت 29 أغسطس 2009, 7:52 am

انا معاكو هنا في الكليه تجارة عربي وقعت اول سنه بس نجحت السنادي الحمدلله ....بس انا مخنوق من الدراسه في الكليه وبالذات انها كمان بالعربي .. ونزلي عفريت اليومين دول بيقولي اروح بيزنس في مصر الدوليه miu مش عارف بئه اعمل ف قلت اخد رأيكو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ya$$oo

ذكر عدد الرسائل : 1
الفرقة : الفرقة الثانية

حد يساعدني ويقولي رأيه انا محتااااااااار Empty رد: حد يساعدني ويقولي رأيه انا محتااااااااار

مُساهمة من طرف hafs_reading الأربعاء 02 سبتمبر 2009, 11:26 pm

حبيب قلبى[b]ya$$oo
الاول ازيك والف مبروك على النجاح وكل سنة وانت طيب بمناسبة شهر رمضان الكريم؛ بص ياسيدى اولا حدد انت عاوز ايه؛ واسأل نفسك سؤال جاد انت عاوز ايه ايه هدفك من التعليم والدراسة ؛هتلاقى نفسك بترد عليك وبتقول انت محتاج (......)اما بالنسبة للدراسة فى كليتنا المحترمة او الدولية فالفرق معروف ولا يخفى على احد__ولكن انت محتاج قرار نابع من نفسك من ارادتك من كيانك الشخصى. اما نصيحتنا ومشورتنا ليك فانا بقول مش معنى انك سقط اول سنة يبقى الدراسة فى كليتنا الجميلة مش لذيذ او شىء سخيف بالعكس زلكن ممكن تكون انك سقط اول سنة لأهمال منك (ربنا يعافيك من الاهمال وتكون افل مما تتوقع)او ممكن يكون مواد جديدة وحياة جديدة فامر طبيعى ومش جديد.ولكن استعن بالله ولا تعجز واستنهض فى نفسك روح الشاب المتفوق هتلاقى نفسك افضل من الجميع وحاوول تصاحب ناس عقليتهم كويسة يستنهضوك ويخدوا بأديك واكيد هيضيفوا ليك وهتستفاد منهم
وفى النهاية اتمنى انى اكون ساهمت فى بعض من تغيير فكرك*ولو محصلش وفكرك اتغير اعذرنى انى مفهمتكش ومأدركتش فكرك

وربنا ييسر حالك __صحيح نسيت اقولك لو انت قررت انك تسيب الكلية الجميلة بتعتنا وحيران بينهم صلى صلاة استخارة لرب العباد ولا تنسى تأخذ بالاشبا " والله المستعاه"

hafs_reading

ذكر عدد الرسائل : 3
الفرقة : الفرقة الثالثة

حد يساعدني ويقولي رأيه انا محتااااااااار Empty رد: حد يساعدني ويقولي رأيه انا محتااااااااار

مُساهمة من طرف hafs_reading الأربعاء 02 سبتمبر 2009, 11:30 pm

ومتنساش ترد علينا وتقولنا قرارك وصل لأيه واتمنالك التوفيق

hafs_reading

ذكر عدد الرسائل : 3
الفرقة : الفرقة الثالثة

- مواضيع مماثلة