منتديات تجارة عين شمس
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

بقينا الصبح ولسة ما فيش نتايج ؟ ايه الحكاية ؟؟!!

3 مشترك

بقينا الصبح ولسة ما فيش نتايج ؟ ايه الحكاية ؟؟!! Empty بقينا الصبح ولسة ما فيش نتايج ؟ ايه الحكاية ؟؟!!

مُساهمة من طرف socialwork الجمعة 18 يوليو 2008, 4:36 am

اللي مكتوب علي الموقع ان النتيجة هتظهر الخميس بالليل واحنا بقينا الفجر ولسة ما فيش حاجة نزلت

هي فعلا هتنزل علي النت ولا هتنزل علي الكلية علي طوول ؟ ولا الواحد يكبر دماغه ويجيبها من علي التليفون ويعيش الشك معا كل اللي جابوها سواء حوار درجات الرافة او غيره ؟

ياريت رد

socialwork

ذكر عدد الرسائل : 3
الفرقة : الفرقة الثانية

بقينا الصبح ولسة ما فيش نتايج ؟ ايه الحكاية ؟؟!! Empty رد: بقينا الصبح ولسة ما فيش نتايج ؟ ايه الحكاية ؟؟!!

مُساهمة من طرف meda2000 الجمعة 18 يوليو 2008, 4:38 am

بلاش التليفون هتلعن اليوم اللي جبتها من عليه اللي خالك تصبر كل ده اصب كمان يوم او اتنين

meda2000

ذكر عدد الرسائل : 25
الفرقة : الفرقة الرابعة

بقينا الصبح ولسة ما فيش نتايج ؟ ايه الحكاية ؟؟!! Empty رد: بقينا الصبح ولسة ما فيش نتايج ؟ ايه الحكاية ؟؟!!

مُساهمة من طرف يحيى تهامى الجمعة 18 يوليو 2008, 4:50 am

توكل على الله وجيبها من التليفون انا كنت ضاغط اعصابى زيك كدة ودوش نفسى ومستنى النت واستريحت اعصابى لما جبتها من التليفون ونجحت الحمد لله عقبالك وعقبال الجميع ان شاء الله

يحيى تهامى

ذكر عدد الرسائل : 32

مُساهمة من طرف socialwork الجمعة 18 يوليو 2008, 7:25 am

انا سمعت ان نتيجة التليفون معظمها غلط ومش بتضيف دجات الرافة وانا خايف اجيبها اتشكك في نفسي اكتر وانا مش ناقص مزاولات , وفي نفس الوقت مش بحب الاستغلاال

وجيبتها النهاردة زي بكرة بس المهم اكون جايبها وانا متاكد

وان شااء الله النجاح للكل

socialwork

ذكر عدد الرسائل : 3